utorok 3. decembra 2013

DIY Vianočný veniec

Vianoce bez ozdôb a dekorácii si neviem predstaviť. Vďaka nim človek vie, že je toto obdobie niečim výnimočné a všetko je tak krásne a rozžiarené. V dnešnom príspevku vám ukážem ako si môžete vyrobiť jednoduchú vianočnú dekoráciu - veniec z gulí. Na tento tutoriál som sa chystala už minulý rok, no nejak z toho vzišlo, ale tento rok som si povedala, že sa už do toho musím pustiť a tak som si jeden taký konečne vyrobila.
Enjoy!


Čo na to budete potrebovať?

  • vianočné gule, najlepšie hneď niekoľko veľkostí (ja som svoje kupovala vo výpredaji v Tescu)
  • polystirénový veniec (kúpite vo veľkoobchodoch, alebo v kreatívnych potrebách)
  • tavnú lepidlovú pištoľ
  • pinzetu

Gule si môžete zvoliť v jednej veľkosti alebo vo viacerých odstupňovaných, je to úplne na vás. Ja som mala tri veľkosti, pretože sa mi to viac páči a menšími guľkami sa lepšie vypĺňali hluché miesta. Taktiež farebná kombinácia je len a len na vás. Mám rada klasiku, červeno, zlato, zelenú, no chcela som niečo trošičku výraznejšie a moderné. Ale samozrejme zlatej a zelenej som sa nevedela vzdať, no a červenú som nahradila ružovou. Je skvelé, že v obchodoch predávajú už hotové zabalené sety gulí, v rôznych veľkostných aj farebných kombináciách, takže ak nemáte predstavivosť, nemusíte sa báť, že niečo zbabrete.


1. úplne na začiatku som si pripravila samotné gule a to tak, že som z nich odstránila závesné zariadenia, buď rukou alebo ak to nešlo, tak pinzetou.


2. potom som vzala veniec a tavnou pištoľou som naň prilepila najväčšiu guľu, a to tak, že som na prečnievajúci štuplík naniesla lepidlo a zatlačila ho do polystirénu.


3. ďalej som pokračovala tak, ako to vidno na obrázku až dokonca venca. V prípade, že sa vám stane to čo mne, a teda, že sa gule na samotnom konci venca nespoja, skúste to zamaskovať napríklad nalepením menších gulí alebo stuhou.


4. kombinovať môžete aj rôzne textúri gulí, čo vo výsledku vyzerá veľmi dobre, poprípade si podľa vlastného výberu môžete dolepiť aj iné ozdôbky.


To biele na guliach nie je pavučina, ak by ste si náhodou mysleli, ale lepidlo z tavnej pištole, ktoré sa tak naťahuje, ale ide to jednoducho dole.
Dajte si však pri výrobe pozor, pretože lepidlo je veľmi horúce. Sama som na to doplatila, keď som chcela pridržať dve gule dokopy a strčila som palec rovno do horúceho lepidielka :D A teraz mám na ňom obrovský pľuzgier, ktorý síce bolí ako sviňa, ale stálo to aj tak zato ;)


Tak čo vy na to? Páči sa vám môj venček? Trúfli by ste si taký vyrobiť? Robíte si dekorácie sami alebo si ich radšej kúpite hotové v obchode?


XO, Nicka


your photo name

7 komentárov:

  1. Nenapadlo by mě zrovna z tohohle udělat věnec, ale je strašně hezký:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na nete je vsade kopec obrazkov a hrozne sa mi to pacilo, tak som vyskusala :)

      Odstrániť
  2. Vyzera to naozaj krasne Nicka, som na Teba velmi pysna... :) Ja som tiez domaci kutil, takze nieco si kupim a nieco privyrobim. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si zlata, dakujem :* Tak dufam, ze tiez das nieco na blog, rada sa inspirujem ;)

      Odstrániť
  3. ty brďo, to je moc pěkný originální věnec.. :-)
    ChickWithKick and her life

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelý nápad. Vyzerá to krásne. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekny je, na mna moc farebny, ale ma to svoje caro

    OdpovedaťOdstrániť