utorok 31. decembra 2013

Najlepšie produkty roku 2013

Tento rok som mala možnosť vyskúšať toľko nových produktov, ako ešte asi nikdy v živote :D Rada skúšam nové veci a málo kedy ostanem niečomu verná dlhodobo. Tento príspevok bude venovaný produktom, ktoré vo mne zanechali veľký dojem a ktoré som si nesmierne obľúbila. Rozdelila som ich do troch kategórii a to na produkty, ktoré som používala počas roka dlhšie, produkty Ladyboxu a produkty, ktoré som začala používať len nedávno. Tak poďme na to :)

Dlhodobé:


Od dobrého make upu očakávam dobré krytie a prirodzený vzhľad. Tento od značky Bourjois to spĺňa tak na 90%, no stále verím, že môže existovať ešte čosi lepšie, čo som nevyskúšala :D Ale zatiaľ mu ostávam verná a používam ho každý deň. Veľmi dobre sa s ním pracuje, nezanecháva fľaky a nerobí šuľky, takže som spokojná.


Za najlepší nechtový produkt by som označila už mnou mnohokrát ospevovaný Insta Dri. Nechty sú suché do pár sekúnd a lak vydrží aj 5 dní.


Medzi top favoritov z farebných lakov by som zaradila Sally Hansen v odtieni Brick Wall a Rimmel Salon Pro Lycra v odtieňoch Rhytm & Blues a Urban Purple. Nielen že majú krásnu farbu, ale aj skvelú výdrž.


Z rúžov som si obľúbila Rimmel by Kate.


Najlepší primer pod očné tiene - jednoznačne krémová báza od Avonu.


Z púdrov mám najradšej Rimmel Stay Matte.


Najlepšou bezfarebnou pomádou roka je pre mňa Eos.


Deodorantom roka je pre mňa Balea White Diamond.


Tomuto produktu som verná už zopár rokov, takže v tejto ankete nesmel chýbať :)

Produkty z Ladyboxu:


Krémové tiene Lambre som si obľúbila hlavne počas letných mesiacov a určite sa k nim vrátim.


Broskyňový blush od Inglotu je matný, perfektne pigmentovaný a má skvelú výdrž.


Tento produkt mám doma síce len dva týždne, no nesmierne som si ho obľúbila, hlavne ako farbičku na tieňovanie očného oblúka, ale aj ako tieň na obočie.

Krátko používané:


Pomády, to je moje. Lip Butter od Revlonu a Baby Lips od Maybelline sú produkty ktoré som dlho chcela vyskúšať a som za ne nesmierne vďačná, pretože sú jednoducho úžasné. Určite si zaobstarám aj iné odtiene.


Podobné linky mám od značky MUA, avšak len pred týždňom som objavila tieto Rimmel a musím povedať, že sú omnoho lepšie. Ľahšie sa s nimi manipuluje, sú gélovitejšie a dokážem s nimi urobiť jemnejšiu linku.


Korektor FIT od Maybellinu je jedným z najlepších aké som vyskúšala.


Moja pokožka je v tomto ročnom období hrozne vysušená, preto som sa rozhodla vyskúšať hydratačný krém od Himalaye. Je fakt úžasný, pleť vyzerá zdravo, vláčne a nie je mastná, no a za tú cenu je ako zadarmo.


Posledným mojim tohtoročným objavom je telový krém od Victoria´s secret. Od telového mlieka vyžadujem, aby krásne na tele voňalo a pokožku hydratovalo. Väčšina mliek s hydratáciou problém nemá, no s vôňou je to už hrošie. Je to buď to, že pokožka už po pár minútach nevonia vôbec alebo mlieko zreaguje s pH pokožkou divne, výsledkom čoho je čudný puch a nepríjemný pocit. Toto mlieko je jednoducho skvelé. Ráno sa ním natriem a ešte večer ho na sebe cítim, takže jednoznačne najlepší telový produkt aký som kedy vyskúšala.

A čo vaše najobľúbenejšie produkty tohto roka?

XO, Nicka


your photo name

5 komentárov:

  1. Peký článok. Pokukujem po novom make- upe, takže sa zíde každá rada. Kate Moss rúže mám tiež rada, ale púder Stay Matte sa mi nezdá až taký dobrý. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja este rozmyslam, ze si tento rok zadovazim make up Wake me up od Rimmelu a Bourjois Happy Light :)

      Odstrániť
  2. S tou linku od Rimmel som tiež spokojná ale už mi vysychá :/ Kika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne zatial drzi, tak som zvedava kedy zacne vysychat :D

      Odstrániť
  3. Makeup wake me up od rimmmelu je moja srdcovka, je úžasný :) ľahký, kryje dobre, úžasne vonia, nerobí fľaky a pleť krásne rozjasní.. neodporúčala by som jedine pre mastnejšiu pleť, ale v tom prípade stačí k tomu maybelline stay matt púder, ten do tohto článku jednoznačne patrí :) kate moss rúže tak isto, hlavne nedám dopustiť na odtieň 107 :) vydrží mi aj 6 hodín.. k revlonu a baby lips od maybelline by som pridala ďalší tónovaný lip butter tiež od maybelline color whisper, (môj favorit 220 lust for blush) :) inak pekné zhrnutie, prajem veľa šťastia s blogom! (sama sa odhodlávam na vlog na youtube, ale teraz mám príliš veľa školy, dúfam že jún to istí) :))

    OdpovedaťOdstrániť