streda 25. decembra 2013

Čo mi Ježiško nadelil

Tak a je to za nami. Toľko humbuku okolo toho všetkého, týždne príprav, tešenia sa a nakoniec je po Vianociach :( Som z toho tak trochu smutná, pretože rok za rokom mi sviatky utečú neskutočne rýchlo. Keď som bola malé dieťa, mala som pocit, že trvajú strašne dlho, akoby to bolo niekoľko mesiacov :D Ja viem, smiešne, ale deti vnímajú čas úplne inak ako dospelý. Kiežby som sa vedela aspoň na chvíľu vrátiť do tých čias. Ale ešte máme pred sebou zopár dní voľna, potom nás čaká Silvester, takže až tak tragicky to zas neberiem :) Veľmi sa teším zo všetkých darčekov, ktoré som dostala a rada by som vám ukázala aspoň tie, ktoré by vás možno mohli zaujať a inšpirovať do budúcna.
Enjoy!



S mojou polovičkou sme sa dohodli, že si darčeky kupovať nebudeme a že si každý kúpime čo chceme. Ja som už dlhšiu dobu poškuľovala po voňavke Marc Jacobs Dot, a teraz ju mám konečne doma.


Nakoniec sme si však povedali, že sa obdarujeme aspoň nejakou drobnosťou, o ktorej ten druhý nebude vedieť. Môj darček som dostala v nádhernej zlatej krabičke (viď prvý obrázok), ktorá obsahovala okrem krému Bioderma Pore Refiner aj GS Eladen, prípravok na podporu rastu vlasov a nechtov, GS Multivitamín a ešte Niveu Lip Butter.


Lip Butteru som sa tešila ako malá, pretože u nás ho nie je dostať. Taktiež som sa zamilovala do nového rúžu Dior Addict Lipstick v nádhernej malinovej farbe, takže kombo je perfektné.


Milujem svieže vône a tieto telové krémy sú ako stvorené pre mňa. Planet Spa od Avonu s leknom a Endless Love od Victoria´s Secret s vôňou jablkového kvetu a kvetu ylang ylang.


Ako som už nedávno spomínala, pod stromček som si dala aj druhú paletku od Sleeku, Au Naturel, v nádherných neutrálnych farbách.


No a čo by to bolo za Vianoce bez kníh :) Jednotku už mám prečítanú, preto som sa potešila dvoje a trojke.

Okrem týchto vecí som dostala ešte fén, vianočnú sošku, kuchársku knihu a peniažky, ktoré sa vždy zídu.
Teraz si už len užívam voľno, dobré jedlo a pozeranie filmov, medzi inými aj Sam doma, čo je taká moja vianočná tradícia a bez toho si sviatky neviem predstaviť :)

Ako ste si užili Vianoce vy? Čomu pod stromčekom ste sa potešili najviac?

XO, Nicka


your photo name

4 komentáre:

  1. Veru ekne rychlo zbehli tie Vianoce! Dostala si krasne darceky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé darčeky. Tá voňavka má krásny obal a stavím sa, že aj vôňu. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť