piatok 29. januára 2016

|What I Got For BDay|

Ahojte zlatíčka,
tak dnešok začínam s veľmi dobrou správou. Včerajšie skúšky dopadli na výbornú a ja sa môžem konečne pýšiť novou prácou. Tieto tri mesiace boli naozajstnou zaťažkávacou skúškou. Musela som si prejsť toľkými novými vecami, za tak krátky čas a začať v podstate úplne od piky. A hoci som si nemyslela, že to vôbec zvládnem, vyšlo to a tvrdá práca tak priniesla svoje ovocie. Nezvládla by som to však bez opory niekoľkých výnimočných ľudí, ktorým touto cestou veľmi pekne ďakujem.
Keďže som dva týždne dozadu oslavovala narodky vo veľkom, rozhodla som sa vám ukázať, čo všetko som dostala od mojich drahých babeniek a to aj napriek tomu, že som im výýýýýýýýrazne prízvukovala, že žiadne darčeky nechcem.


Všetky darčeky ma veľmi milo potešili a prekvapili, pretože ich dievčatá vyberali naozaj od srdca. Značku Clinique milujem a preto mi moja milovaná Lenočka darovala sadu dvoch kozmetických taštičiek spolu s produktami ako sú dve krémiky, špirálka, tiene a leskorúž. Fakt fantastický darček, ktorý by potešil nie len mňa, ale určite kohokoľvek, pretože obsahuje samé skvelé vecičky. A tie taštičky sú úplne rozkošné. 


Ďalej som od mojej najzlatšej kolegynky dostala krásnu tácočku, na ktorej sa už pýšia všetky moje voňavky, ktoré boli doteraz porozhadzované kade tade. Okrem nej som dostala ešte fajnučký dezertík, ktorý som zblajzla na posedenie a mozaikový svietnik, po akom som vždy túžila.


Ďalší darček som dostala od veľmi špeciálneho človeka, ktorého nadovšetko zbožňujem :* Krásna kniha "Zmrzlinová kráľovná" je už pripravená na to, kedy budem mať prvú voľnú chvíľu na jej prečítanie. Okrem toho ma potešila aj sadou roztomilých krémikov Oriflame a matným červeným rúžom Pupa. Táto žena vie, čo mám rada :D


A od druhej najzlatšej kolegyne som dostala sadu Playboy sprchový gél a voňavku a náramok, no úplne najviac ma dostal keramický obrázok anjelika. Keďže takéto veci milujem, bola a stále som z neho úplne unesená a okamžite som si ho vystavila na najviditeľnejšie miesto v izbe.


Keďže od rodiny som dostala peniažky, rozhodla som sa, že z časti si urobím radosť novou kabelkou, ktorá by sa mohla hodiť do novej práce. Nakoniec to vyhrala krásna semiška Carpisa, ktorá nie je síce veľmi veľká, no na bežné veci úplne postačuje a konečne si oddýchnem od nosenia ťažších tašiek.


Bábiky moje, touto cestou vám ešte raz veľmi pekne ďakujem :*


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára