piatok 26. septembra 2014

|Druhé narodeninky blogu|

Ahojte zlatíčka,
viete čo som si len teraz uvedomila? Že môj blog oslávil začiatkom mesiaca svoje druhé narodeninky a ja som na ne úplne zabudla :D Strašné, že? Ale tak pri tom všetkom, čo mám teraz v hlave sa sama sebe ani nečudujem a radšej neskoro ako nikdy. Preto som sa rozhodla, že dnešný postik pojmem trochu z inej stránky, pričom spravím takú menšiu rekapituláciu toho, čo sa za celý ten čas udialo a zmenilo. Takže tu je niekoľko faktov ;)


  • blog sa narodil 3. septembra 2012 pod názvom bynicka
  • neskôr sa tento názov zmenil na Nicka The Beauty Hunter, ale umiestnenie stránky ostalo rovnaké
  • od svojho založenia prešiel 4x zmenou vzhľadu a až s dnešnou podobou som v celku spokojná
  • historicky prvým príspevkom bol post s názvom Najbláznivejšie nechty celebrít
  • pôvodná koncepcia blogu bola zameraná dosť všeobecne a obsahovala skôr rôzne tipy a triky
  • do súčasnosti prešiel blog viacerými zmenami aj čo sa obsahovej stránky týka a momentálne je zameraný viac na kozmetiku a recenzie, no občas tu nájdete aj zaujímavosti z môjho súkromného života
  • facebooková stránka blogu bola spustená 21. októbra 2012 (aká zhoda náhod, že v tento deň máme výročie s priateľom :D)
  • uverejnených bolo skoro 300 príspevkov
  • doposiaľ má blog 165 čitateľov a vyše 55000 zobrazení stránok
  • vyhlásených bolo 5 giveaway
  • zatiaľ najväčší úspech mal príspevok s názvom Macramé náramok
  • najviac návštevníkov má blog zo Slovenska, druhými v poradí sú Spojené štáty a až na treťom mieste je Česká republika


Tento postík asi nie je najzaujímavejší na svete, no pri hľadaní všetkých týchto informácii som sa čo to zaujímavé dozvedela aj sama a niektoré veci, ako napríklad zobrazenia stránok a podobne, ma dosť prekvapili a potešili. Aspoň vidím, že blog niekam smeruje a to, že som za posledných pár mesiacov spravila niekoľko výraznejších zmien prinieslo svoje ovocie v podobe vašich milých komentárov, ktorých stále pribúda a ktoré ma každý deň nesmierne tešia a pohladia moju dušičku :*

Prajem vám krásny víkendík


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára