sobota 6. septembra 2014

|Giveaway|

Dobré ránko zlatíčka moje,
konečne tu máme vííííííkend. Ani netušíte ako veľmi som sa na to celý týždeň tešila :D To ranné vstávanie o pol šiestej ma zabije, hoci sa väčšinou preberiem ešte pred budíkom. No dnes máme sobotu, krásne som sa vyspinkala a pekný dník sa môže začať. No a čím lepšie ho odštartovať, než novou giveaway! Touto cestou by som sa vám zo srdiečka chcela poďakovať za vašu priazeň, podporu a milé, milučké komentáre, ktoré pribúdajú každým dňom. Nechcem sa stále dookola opakovať, veď vy viete, že bez vás by to nemalo žiaden zmysel a preto to nebudem vôbec naťahovať.


Pozrime sa teda, čo bude balíček obsahovať.




Ako prvé som do balíčka prihodila tieto špicové čierno - neónové škuľky, ktoré sú hitom tohto roka.




No v škole/práci nemôžete chodiť celý deň v okuliaroch, preto sa v balíčku budú nachádzať aj tieto úžasné tekuté očné tiene Rimmel Scandaleyes v odtieni Rich Russet, čo je nádherná hnedá trblietavá farbička. Sú to moje momentálne najobľúbenejšie a najpoužívanejšie tiene, preto som vzala jedny aj pre vás.




Líčenie očí by nebolo dokonalé bez dlhých a zvodných mihalníc a tie nedosiahnete nijako inak, než s riasenkou. Táto Catrice Better Than False Lashes sľubuje nie len extrémny objem, ale aj  maximálnu dĺžku. Hmmm :)




Aby ste boli aj krásne ozdobené, prihodila som do nákupného košíka nejaké tie prstienky v zlatom prevedení z H&Mka.





No a samozrejme aby prstienky vynikli, musíte mať aj peknú manikúru, k čomu vám pomôže Rimmel 60 seconds v odtieni Rose Libertine.




No a nakoniec tu máme zopár vzoriek, aby ste si mohli vyskúšať niektoré fajnové produktíky.




Ak sa chcete do rozdávačky zapojiť, stačí splniť tieto jednoduché podmienky (POZORNE ČÍTAJTE!!!):


  • sledovať tento blog cez GFC
  • byť zo SR alebo ČR
  • napísať do komentu svoj mail
  • plus pripísať, čo na víkende milujete najviac vy
  • zdieľať giveaway na svojom facebooku alebo blogu (nepovinné, no poteší)



Giveaway ukončím presne za dva týždne, teda 19.9.2014!!!



Prajem vám krásny dník


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára