pondelok 1. septembra 2014

|Holiday Make Up Essentials|

Ahojte zlatíčka,
ani sa mi nechce veriť, že nám začal September, a že sa leto pomaly ale isto končí. Nie ste z toho smutní? Ja vždy a veľmi, pretože viem, čo ma čaká a neminie. S koncom leta príde jeseň a s ňou aj kopec povinností, do ktorých sa mi vždy len veľmi ťažko púšťa. Leto bolo pre mňa stále symbolom bezstarostnosti a tak ma mrzí, že toto bol posledný rok, kedy som mala plnohodnotné prázdniny. A čo vy? Ako ste na tom s koncom leta vy?

make up vacation

V dnešnom príspevku vám ukážem zopár kozmetických produktov, ktoré mi boli super nápomocné počas celého leta, nie len na dovolenke.

essentials make up

Tesne pred spaním už asi 2 mesiace používam očný krém od Weledy, ktorý úplne zmenil môj život :D Ale teraz vážne. Je to super vecička, ktorá krásne predpripraví okolie očí ma samotné líčenie. Pokožka je po ňom úžasne vláčna a vrásky sú oveľa menej viditeľné.
Za celé leto som ani raz nepoužila klasický make up. Jednak to v teple nemám rada, no moja pleť je počas tohto obdobia v celkom dobrom stave a tak si nevyžaduje veľa krytia. Preto úplne postačí BBčko. Najčastejšie som používala Garnier a ku koncu leta som znovuobjavila lásku k L´Oréal.
Zistila som, že jeho rozotieranie rukami mi nevyhovuje a štetcom dosiahnem prirodzenejší finiš. Buffer brush od Zoevy je asi nejlepší štetec, aký som kedy vyskúšala.
Z korektorov obľubujem tie v tekutej forme, ktoré na mne nepôsobia ťažkopádne a Rimmel robí jedny z najlepších, i keď ich krycia schopnosť nie je ideálna. Osobne však preferujem menšie krytie, pred neprirodzenosťou. Wake Me Up korektor používam už niekoľko mesiacov a rada, pretože nádherne rozjasní okolie očí.
Púder som používala len fakt minimálne a ak, tak som siahala po Les Beiges od Chanelu, ktorý je síce drahý, ale na mojej pleti ho takmer nevidieť a nezvýrazňuje mi chĺpky na tvári, ktorých mám pomerne dosť.
Obočie mám veľmi riedke a bez jeho úpravy už pomaly ani nevyleziem z domu.
Kit na obočie od Catrice milujem. Má presne tú farebnú kombináciu ktorú potrebujem. Obe farby majú sivastý a nie červený podtón, takže s nimi nevyzerám neprirodzene. Fakt stojí za omrknutie ;)
Z očných tieňov nie je prekvapením paletka Naked 3, no sem tam ju kombinujem aj s inými, ako napríklad Infaillible od L´Oréal.
Mastná pleť je prekliatie a aby mi tiene na viečkach aj niečo vydržali, musím používať bázu. Avoňácka báza je moja stálica (i keď posledná várka je voľakajká čudná a pracuje sa mi s ňou blbo). V Naked paletke boli vzorky Urban Decay bázy a musím povedať, že je to fakt top produkt, ktorý chcem mať doma na litre :D
Celý look by bez riasenky vyzeral čudne. Po vyskúšaní viacerých značiek som konečne objavila jednu, ktorá mi vyhovuje (L´Oréal Volume Million Lashes Excess), i keď nevravím, že nemám chuť skúšať ďalšie :D
Keď už som celá taká vymaľovaná, bez lícenky by to nebolo ono. Pod pojmom leto si predstavím slnko, teplo, šťavnaté ovocie a prirodzene sa mi s tým všetkým spája oranžová alebo koralová farba, ktorá pleť krásne rozjasní (Clinique Cheek pop blush pop).
Výrazným a tmavým rúžom som dala na istý čas pokoj a experimentovala skôr s jemnými farbami, menej výraznými a prirodzenejšími rúžmi, ako sú napríklad tie od Catrice.

A čo ste si počas leta obľúbili vy?
Prajem vám super krásny dník :*


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára