sobota 20. septembra 2014

|A víťazom sa stáva...|

Ahojte zlatíčka,
je tu ďalší víkendík a podľa vašich komentárov ku giveaway vidím, že väčšina z vás si ho užíva nič nerobením, poriadnym vegetom v spoločnosti priateľov a najbližších. Som na tom veľmi podobne a poviem vám, že momentálne mi to tak vyhovuje, pretože už o mesiac o takomto čase budem v Prahe a slovo "ničnerobenie" bude pre mňa neznámou :D Ale nechcem nič predbiehať a kým nebude všetko definitívne vybavené, viac neprezradím ;)
Ale prejdime k samotnému príspevku. Konečne po dvoch týždňoch by som rada ukončila ďalšiu giveaway, do ktorej sa vás zapojilo viac, ako som pôvodne očakávala, za čo vám veľmi pekne ďakujem. Ste moja inšpirácia a veľká motivácia, aby som robila to čo robím a stále sa v tom zlepšovala. Takže vám patrí veľké ĎAKUJEM! Mrzí ma len, že nemôžem odmeniť všetky z vás, no sľubujem, že to nebola posledná giveaway na mojom blogu, takže nezúfajte. Ale prejdime už k samotnému vyhláseniu. Chcela by som pogratulovať Lenke, ktorej číslo komentáru vyhlásil random. Dúfam, že ťa balíček poteší a vecičky si do sýtosti užiješ.
Prajem vám všetkým krásny víkendík




your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára