streda 24. septembra 2014

|Essence Cookies & Cream Review|

Krásne ránko želám zlatíčka,
konečne sme uprostred týždňa a ja sa už neviem dočkať, kedy opäť bude víkendík.
Značka Essence nie je z tých drogérkových značiek, ktorá by mi práve učarovala, z veľkej časti kvôli kvalite väčšiny produktov a z časti aj po vizuálnej stránke. V jej stojanoch sa nájde len málo vecí, ktoré by som si/alebo som si kúpila. No a dnešný produkt sa radí do tejto mojej malej kolónky a zhľadávam ho ako jeden z tých lepších a podarenejších. 


Niekedy na jar vydala značka Essence kolekciu Cookies & Cream, ktorá sa mi vcelku zapáčila vďaka retro obalom niektorých produktov. Pôvodne som chcela Shimmer Pearls, ktoré však boli okamžite beznádejne vypredané, rovnako ako krémy na ruky. Z ostatných výrobkov ma nič nezaujalo natoľko, aby som si to kúpila, až na jeden a to lícenku v prekrásnej broskyňkovej farbe.


Balenie tohto konkrétneho produktu je úplne obyčajné a myslím si, že pri tejto kolekcii sa s ním už mohli trochu vyhrať a i keď záleží hlavne na produkte, ja som blázon do pekných balení, takže ma to trochu sklamalo. Inak je celkom pevné a zatiaľ drží.
Produkt som si vybrala v odtieni 01 Cakepop, That´s Top!, čo je oranžovo-broskyňovo-tehlová farbička.


Lícenka je zapečená, má doslova hodvábnu textúru, je prekvapivo pigmentovaná a veľmi ľahká.
Najradšej som ju nanášala štetcom a hoci sa jej naberá dosť veľa, rozotiera sa veľmi dobre a dodáva líčkam veľmi prirodzený a svieži vzhľad. Okrem toho ma veľmi príjemne prekvapilo, že nepráši, čo je fakt skvelé. Neobsahuje trblietky, no pri bližšom pohľade (na ruku, či tvár) si môžete všimnúť, že má v sebe akýsi jas/shimmer, vďaka čomu vyzeráte krásne a zdravo.




Celkové hodnotenie:
V konečnom dôsledku hodnotím túto lícenku veľmi, veľmi kladne. Konzistencia ako aj pigmentácia sú úžasné. Čo sa výdrže týka, tak tá ma prekvapila a tiež v dobrom. Lícenka mi vydržala celý deň a ešte večer som po nej badala na tvári stopy, takže toto bolo super pozitívne zistenie. Neviem, či sa k nej ešte niekde v obchodoch dostanete, pretože šlo o limitovanú edíciu, no na základe tejto lícenky môžem povedať, že by som bola určite ochotná vyskúšať aj iné blushe od tejto značky, takže ak ste doteraz váhali, určite to za pokus stojí.

Ako sa vám produkt páčil?
Máte doma niečo z kolekcie Cookies & Cream?
Používate lícenky od Essence?
Prajem vám krásny dník


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára