streda 3. septembra 2014

|Urban Decay Naked 3|

Čaute zlatíčka,
dnes budem recenzovať jeden veľmi dobre známy produkt. Väčšina z vás určite pozná všetky tie NAKED paletky od Urban Decay a pravdepodobne už aj nejakú vlastníte alebo ste aspoň na ne videli kopec iných recenzií. No čo by som to bola za blogerku, ak by som jednou neprispela aj ja. Fotenie NAKED3 paletky však bolo pre mňa doslova zakliate lebo nikdy sa mi ju nedarilo zvečniť tak, akoby som si to predstavovala. Výsledkom je zliepanec z troch rôznych fotení, preto dúfam, že vám to dojem nepokazí.

Urban decay naked

Balenie je zo všetkých troch najkrajšie. Je v ružovozlatej farbe, hliníkové (či bohvie aký materiál) a pripomína mi balenia vodových farieb, ktoré som mala ako decko. Fakt premakané, pevné a odolné. Vnútro je vyložené krémovým plastom, v ktorom nájdete z jednej strany zrkadlo a z druhej 12 tieňov + obojstranný štetec.

urban decay tiene

Každý z tieňov má obsah 1,3g. V paletke nájdete 3 matné odtiene a 9 trblietavých.

urban decay eyeshadows

Farby sú zoradené postupne od najsvetlejšieho odtieňa Strange po najtmavší Blackheart. Ich zvláštnosťou je, že narozdiel od tieňov predchádzajúcich paletiek majú tieto ružovo-fialkastý podtón. Tri tiene (Strange, Limit a Nooner) sú komplet matné. Pri Blackheart výrobca uvádza, že ide tiež o matný tieň s ružovo-červenými mikrotrblietkami. Päť odtieňov (Dust, Buzz, Trick, Liar a Mugshot) obsahujú trblietky a odtiene Burnout, Factory a Darkside majú saténový finiš.

paletka urban decay

urban decay tiene na oči

Pigmentácia tieňov po odskúšaní na prst je perfektná. Ich konzistencia je veľmi príjemná, doslova až maslová. Po nanesení na oko sa až taká dobrá pigmentácia neprejavila u dvoch tieňov a to Dust a Trick (neviem, či je to tak aj u niekoho iného, alebo som to len ja). Inak som však so všetkými ostatnými veľmi spokojná. Výdrž majú neskutočnú. S obyčajnou Avoňáckou bázou mi vydržia aj 8 hodín s trochou zaliezania vo vnútornom kútiku po asi 5 hodinách. V balení som mala aj vzorky originál bázy Urban Decay, ktorá je legendou medzi bázami a musím povedať, že právom. Na mojich mastných viečkach tiene s touto bázou vydržia až neuveriteľných 12 a viac hodín. No na jej testovaní ešte stále pracujem, takže o tom inokedy.

naked 3 paletka

Vďaka rôznorodosti farieb od najsvetlejších po najtmavšie dokážete s touto paletkou urobiť líčenie na akúkoľvek príležitosť. Paletka obsahuje síce veľa trblietavých farieb, no nájde sa tu aj zopár veľmi univerzálnych matných odtieňov, ktoré sú ideálne buď na jednoduché líčenie, tzv. "no make up day" (deň bez make upu) alebo na rozblendovanie prechodov v záhyboch oka.

Celkové hodnotenie:
Hoci som paletku dlho chcela, stále som si myslela, že vôbec nebude taká dobrá a že je to len veľmi dobre zreklamovaný produkt, ktorý si každý kúpi a všetci sú z neho paf. No presvedčila som sa o opaku a v konečnom dôsledku musím povedať, že sú to fakt najlepšie tiene s akými som sa stretla. To, že dve z 12 tieňov u mňa nemali úspech už pominiem, pretože ostatné sú fakt neskutočné. I keď ma trochu mrzí tá slabá pigmentácia pri odtieni Trick, na ktorý som sa tešila asi najviac. Úplne najviac používanými sa v mojom prípade stali Burnout, Limit a Nooner a úplne zbožňujem (hoci nie často používam) Blackheart.

urban decay leto

Výdrž tieňov je úplne fantastická a neprekonateľná (s bázou, bez nej sa už ani nemaľujem). Čo sa štetca týka, tak aj ten je celkom dobrý, hoci podľa môjho názoru nie úplne vhodným typom. No použiť sa dá napríklad pod oko a na rozotretie do stratena a veľmi ma prekvapilo, že je celkom dobrej kvality.

Máte už tiež doma túto krásku?
Prajem krásny dník


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára