streda 17. septembra 2014

|Ziaja Očný krém z kozieho mlieka|

Krásnu stredu želám zlatíčka,
na dnes som si pre vás pripravila recenziu jedného pre mňa úplne nového produktu, ktorý som objavila len nedávno a hoci mám kopec ďalších vecí, o ktorých by som vám mala napísať skôr, nedalo mi a musela som sa pustiť do jeho zrecenzovania. Ide o produkt značky Ziaja, z veľmi dobre známej rady z kozieho mlieka a tento raz to bude krém na oči. Prvý krát mi o ňom povedala kamarátka a bola som taká prekvapená a zvedavá, že som si ho musela kúpiť. Takže, aké boli moje dojmy?



Krém stál niečo vyše 3 eurá a bol zabalený v tejto krásnej bielo striebornej krabičke + v celofáne, vďaka čomu vyzerá drahší ako v skutočnosti je.



Tubička je klasická biela plastová, veľkostne asi ako všetky očné krémy, možno trochu väčšia, mala by obsahovať až 15 ml produktu, čo je celkom dobré.


V popise sa dočítate, že je krém určený na suchú a na vrásky náchylnú pokožku. Mal by ju hydratovať, vyživovať a dokonca spevniť. Taktiež, čo je veľmi dôležité je, že je dermatologicky testovaný a nemal by spôsobovať alergie.


Krémik má praktický aplikátor v podobe zúženia na konci tuby, čo umožňuje delikátnejšie dávkovanie a tým menšie plytvanie produktom.


Samotný produkt je po vytlačení z tuby bielej farby, má krémovú konzistenciu, je veľmi príjemný, ľahko sa rozotiera a vstrebáva, nežmolkuje sa pod očami a zanecháva okolie krásne hydratované.


Celkové hodnotenie:
Krémik používam už asi mesiac každý večer pred spaním, kedy ho aplikujem nie len na očné okolie, ale aj na viečka. Je veľmi príjemný, nemá výraznú parfemáciu, oči ma z neho neštípu a rýchlo sa vstrebáva. Ráno mám potom očné okolie krásne pripravené na líčenie, bez toho, aby bolo dehydratované a scvrknuté. Je skutočne vypnuté a vyzerám vďaka nemu sviežo.
Mne osobne sa štýl "odievania" produktov značky Ziaja nesmierne páči. Snúbi sa tu nadčasovosť, jednoduchosť a to všetko ukrýva jeden fakt skvelý, cenovo priateľný a bezkonkurenčný produkt. Ak je teda váš rozpočet obmedzený a nechcete do očných krémov veľa investovať, skúste pouvažovať nad týmto ;)

Tak čo, zaujal vás očný krémik?
Aké značky používate vy?
Dajte vedieť do komentov, rada sa inšpirujem ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára