štvrtok 4. septembra 2014

|Jesenné novinky|

Ahojte,
je štvrtok a to obyčajne znamená žiaden post. No pri oddychovaní doma, som prehľadávala internet a naďabila na pár kozmetických noviniek, ktoré sa chystajú na túto jeseň alebo ktoré už vyšli a zaujali ma natoľko, že vám ich musím ukázať. Neviem, či budú všetky u nás dostupné a či vôbec nejaké, no trochu sa pokochať treba, no nie? :)


Kolekcia rúžov Clarins Ladylike vyzerá fakt dobre. Druhý odtieň zprava by stál za hriech :)



Catrice kolekcia Feathered obsahujúca nádherné elektrizujúce farby, ktoré mi pripomínajú páva.

Dúfam, že tieto Lovely Lips od Catrice sa dostanú aj k nám. Som veľmi zvedavá, či to bude úplná napodobenina Lip Perfectora od Clarins alebo je to len čisto náhodná podobnosť v obaloch.


Z Lancome French Idole kolekcie ma zaujali najviac tieto krásne laky. Ktorý je váš favorit? Môj cyklamenový :)


Chanel rúže mám na wishliste už dlho a kolekcia Etats Poetiques je úplne božská, nemyslíte?


Ošiaľ okolo balzamov Eos ma už prešiel, ale nová kolekcia (Vanilla Mint a Coconut Milk) vo mne zažala iskierku zvedavosti.


The Body Shop má tak neskutočne nádherne voňavé vecičky. Kolekcia s argánovým olejom? Lepšie si ani neviem predstaviť. Brala by som balzam na pery :D Ale aj peeling a sprcháč. A aj telový olej. Vlastne všetko :D



Vždy keď v parfumérke prechádzam okolo stojanu YSL, mám pocit ako vo filmoch, keď sa vám nad hlavou zjaví svätožiara :D NA tejto značke sa mi páči všetko, vyzerá veľmi luxusne a produkty sú fakt kvalitné. Keď si takýto produkt kúpite, tak sa chcete rozmaznať. Kolekcia Vernithéque je úplne famózna.


Na laky Estée Lauder som počula rozpačité názory, no páči sa mi ich dizajn a táto jesenná kolekcia má fakt nádherné farbičky.


Je vidieť, že Marc Jacobs je návrhár. Odráža sa to aj v jeho obaloch. Myslím, že je to príjemné osvieženie popri ostatných značkách, ktoré sa dosť kopírujú.


A na záver ukážka Mono Intenzívnych očných tieňov Dolce&Gabbana, ktoré sú dychberúce.

Ktorý z produktov je vaším favoritom?
Prajem krásny večer
Obrázky dostupné na www.pinterest.com


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára