pondelok 29. septembra 2014

|September Favorites|

Prajem dobré ránko zlatíčka,
dúfam, že ste mali všetci nádherný víkend. Keďže je tu koniec ďalšieho mesiaca, tak určite viete, že je čas na nové favorites, konkrétne za mesiac September. Upozorňujem, že toto nie je recenzia na produkty, skôr ukážka toho, čo som si za daný mesiac obľúbila a teda podrobné recenzie ste už možno videli alebo ich určite chystám.

septembrovy oblubenci
Začnem teda obľúbencami z pleťovej rady. Tento mesiac som si veľmi obľúbila novú hĺbkovo čistiacu pleťovú vodu Aroma-Perfection od Nuxe. Používam ju každé ráno pred nanesením make upu a zatiaľ som s ňou veľmi spokojná. Podrobnejšie sa o nej rozpíšem v pripravovanej recenzii.

nuxe pleťová voda

Ďalším je očný krém z kozieho mlieka Ziaja, ktorého recenziu ste už mohli vidieť TU. Je veľmi ľahký, rýchlo sa vstrebáva a nestojí skoro nič. Ak chcete lacný a dobrý očný krém, vrelo odporúčam.

ziaja ocny krem

Bioderma Pore Refiner ste mohli na mojom blogu vidieť už niekoľko krát. Celé leto som ho nepoužívala, až tento mesiac som sa k nemu vrátila a znovuobjavila lásku k nemu. Skvelá vecička na ak vás trápia viditeľné póry v lícnej oblasti.

bioderma krem

Nový objav tohto mesiaca, ktorý sa pre mňa stal absolútnym hitom. Clinique Anti-blemish solution tekutý make up je jeden z najlepších na mastnú pleť, s akým som mala tú česť. Určite o ňom budem ešte dlho básniť :D

clinique foundation

Tento krásny kalíšok nie je nič iné, ako legendárny medovo-grapefruitový balzam na pery od Nuxe. Máte extrémne popraskané pery? Dajte si ho na noc a ráno budú krásne a vláčne.

nuxe balzam na pery

Rimmel tekuté očné tiene Scandaleyes som si zamilovala a tieto v odtieni Rich Russet som používala takmer každý deň počas tohto mesiaca. Sú skvelé na rýchle líčenie, ak nemáte ráno veľa času. Práca s nimi je super rýchla a jednoduchá.

rimmel ocne tiene

Olejček na kutikulu som dostala od kamarátky na meniny a je to úžasná vec, nie len na kutikulu. Keďže som nervák a aktívny okusovač kožičky okolo nechtov, vyskúšala som olejček aj na tieto okusané miestočka, vďaka čomu sa krásne zvláčnili a nepôsobili tak hrozne. Ja viem, je to hrozný zlozvyk, bohužiaľ sa ma drží od kedy si pamätám a myslím, že tak skoro ma neprejde :D

olej na kuticulu

Sally Hansen sme tu už dávno nemali. Odtieň Bamboo Shoot mám už od minulého roka a blížiaca sa jeseň spôsobila, že som ho vytiahla z mojej lakovej zbierky opäť raz. Je to prekrásna mliečna farbička s ružovým nádychom. BTW, nechty na fotke mám nalakované zhruba 5 dní, čo je ďalšia vec, ktorá ma utvrdila, že SH laky sú jednoducho úžasné.

sally hansen lak na nechty

Ďalšiu vecičku ste už mohli vidieť v mojich pražských nákupoch. Pôvodne ide o peeling na ruky, no ja som si ho obľúbila na nohy. Je úžasný, plný jemných zrniečok, krásne nohy vypeelinguje a čo je na ňom zvláštne, že počas rozotierania vytvára príjemný hrejivý pocit. Okrem toho ma vyšiel asi na 40 korún.

freeman scrub

Vôňu ruží som nikdy nemusela, no tento krém to zmenil. Vždy keď si ním natriem ruky prežívam doslova extázu a už veľmi dávno mi nič tak krásne nevoňalo. Veľmi mi pripomína parfém od Stelly McCartney, na ktorú si robím zálusk ;)

institur karite krem

Vždy som obdivovala malé krásne dezinfekčné gély od Bath&Body Works, ktoré majú v Amerike a doposiaľ som u nás nič podobne roztomilé nevidela, až nedávno v dmku, kde som natrafila na úžasné ovocné gély od Cuticury. Z dvoch dostupných som sa rozhodla pre čučoriedkový, ktorý vonia priam fantasticky. Spočiatku síce ako alkohol, ale potom to vyprchá a vonia fakt príjemne ovocníčkovo :D 

cuticura dezinfekcia

Ďalšia roztomilá a praktická vecička je tento pepermintový osviežovač dychu v mini spreji od Marks&Spencer. Niekedy nemám po ruke žuvačku, preto sa hodí mať záložný plán. Okrem toho nezaberie v kabelke veľa miesta.

marksnspencer sprej na dych

Posledný obľúbenec nie je z kozmetiky, ale súvisí s ňou, teda aspoň pre mňa, pretože doň ukladám všetku práve najpoužívanejšiu kozmetiku, aby som ju mala vždy po ruke. No nie je tento košík nádherný? Z asi 8-mich odtieňov som si vybrala sivý, ktorý sa perfektne hodí ku všetkému, pretože je veľmi neutrálny. Je z Pepcka a stál len 2.50. Stále ma udivuje, aké lacné a krásne veci sa dnes dajú kúpiť. A konečne nemám na poličke taký bordel.

cosmetics basket

Tak a to boli všetci moji septembrový obľúbenci.
A čo spravilo počas tohto mesiaca radosť vám?
Prajem veľa energie do nového týždňa


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára