pondelok 25. januára 2016

|MAC Eyeshadows|

Krásny pondelok,
s novým týždňom k vám prichádzam s novým príspevkom. Dnešná recenzia bude založená na mojej prvej skúsenosti s mono tieňmi MAC. Ak sa chcete dozvedieť, či to bola láska na prvý pohľad alebo nie a ako to dopadlo, čítajte ďalej ;)


Tiene MAC sú všade veľmi dobre známe, no nikdy som nemala nejakú potrebu ich skúšať, dokonca ani keď som sa ocitla v niektorom MAC Store. Avšak pri mojej poslednej návšteve Prahy som vo Fashion Aréne natrafila na o dosť lacnejšie produkty tejto značky a pomyslela som si, že by to teda mohlo za skúšku stáť a keď nič, tak aspoň napíšem recenziu pre vás, aby ste vedeli, či sa do tieňov oplatí investovať alebo naopak, že ich môžete s kľudným svedomím obchádzať ako ja.


Okamžite ako prvé ma zaujal na tieňoch obal, ktorý je strašne chutný, malinký, no zároveň veľmi bucľatý a pevný a vďaka tomu pôsobí aj celkom odolne. Viem, že sa tiene dajú kúpiť aj bez neho a môžete si ich potom poukladať do obrovskej paletky, no mne osobne však toto baleníčko vyhovuje, keďže sú to moje prvé a nemala by som ich kam dať. Okrem toho sú perfektné na cestovanie, kedy ich stačí prihodiť do akejkoľvek kozmetickej taštičky.
Na MACu sa mi vždy páčila jednoduchosť a striedmosť jej obalov, ktorá myslím nikdy nevyjde z módy.


Odtieň, ktorý sa mi zapáčil najviac, hlavne asi preto, že podobný ešte v zbierke nemám, bol RED ALERT, čo je prekrásna medeno-červená farbička s krásnym shimmerom. Už na prvý pohľad vyzerá veľmi zaujímavo a po svočnutí hádže prekrásne odlesky.


Tiene vôbec neprášia, krásne sa nanášajú, majú perfektnú pigmentáciu a s bázou aj celodennú výdrž. Vydržali aj cestu lietadlom v noci, kedy som sa nalíčila asi o ôsmej večer a ráno o siedmej som ich ešte mala na očiach úplne neporušené. Takže tomu hovorím klobúk dolu.


Farba je asi trochu mimo toho, čo by mne osobne pristalo, no za určitých okolností a v správnej kombinácii a miere to nevyzerá zle. Inak však nemá chybu a používam ju naozaj veľmi rada. Je to taký typický jarno-jesenný odtieník, ktorý viete použiť samostatne alebo ako jemný akcent pod oči pri nejakom neutrálnejšom líčení.


Máte nejaké skúsenosti s tieňmi MAC?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára