streda 27. januára 2016

|My Red Lipstick Collection|

Zdravím zlatíčka,
na tento príspevok sa chystám už strašne dlho a hoci mi odvtedy pribudli do zbierky ďalšie červené krásky, rozhodla som sa, že ho aj tak uverejním a možno časom urobím nejaký sequel. Ako na potvoru som si však pri jeho písaní neuvedomila zlé nastavenie vydania a tak sa stalo, že niektoré z vás už jeho rozpracovanú časť videli. To sa stáva, keď píšete články po nociach :D Ale každý robíme chyby, predsa sme ľudia no nie? Poďte sa so mnou pozrieť na už konečne dokončený príspevok.


Nie som fanúšik krajónov a väčšiny, ktorú som mala som sa pozbavovala, pretože v nich nejako nevidím zmysel. Jedným z tých, ktoré však používam naozaj rada a je paradoxne vo výraznej farbe je dobre známy Clinique Chubby Stick, ktorý je všade neskutočne ospevovaný. Ja osobne som ich dlho prehliadala, pretože som si myslela, že je to len ďalší predražený balzam a je rovnaký ako všetky tie v drogérii. No verte mi, keď vám poviem, že som sa mýlila. Je skvelý a to nie len tým, že vám dodá len veľmi jemnú farbu, no na perách nepôsobí nepríjemne a dokonca ich aj hydratuje. Za mňa má obrovské áno.


Mojou prvou červenou farbičkou v zbierke bola táto L´Oréal-ka Julianne, vďaka ktorej som si vytvorila vzťah k červeným rúžom. Hoci to nie je úplne najvhodnejší typ červenej pre mňa, pretože je dosť studená, raz za čas sa k nej aj tak vrátim a nemôžem jej nič vytknúť. Na dorgérkový produkt má skvelú výdrž, pigmentáciu, pery veľmi nevysušuje a to aj napriek matnej formule. Ak teda hľadáte dobrý výrazný rúž za priateľnú cenu, toto by mohla byť tá správna cesta.


Ďalšou karkulkou v zbierke je táto ceruzka na pery MAC, ktorú však využívam nie ako ceruzku, ale ako samotný rúž, pretože má neuveriteľnú výdrž. Hoci pery trochu po čase vysušuje, je to proste topka a je vidieť, že tento typ produktu má slúžiť na to, aby udržal rúž na svojom mieste. Je to odtieň Cherry, ak by niekoho zaujímalo ;)


Od MACu som si zamilovala aj Viva Glam Miley Cyrus, čo asi nie je prekvapením, keďže som ju na blogu ospevovala už snáď milión krát. A stále si za ňou stojím. Ak neviem ktorú farbičku si vybrať, na túto bambulku sa viem vždy spoľahnúť. Má nádych do oranžova, takže je to ideálny odtieň pre mňa, keďže mi pristanú viac tie teplejšie odtiene.


NYX Soft Matte Lip Cream som ukoristila na nákupoch v Pešti ešte v lete a okamžite som sa zamilovala. Je to nádherná, letná, žiarivá, červená neónka, vďaka ktorej určite nezostanete nepovšimnuté. V prvej vrstve síce krytie nie je ideálne, no dá sa s ňou celkom dobre pracovať a výsledok stojí za to. Škoda len toho, že sa táto značka u nás nepredáva. No niekde na nete ju možno zoženiete.


Pupa Matt Lip Fluid je asi najtmavšou červenou, ktorú vo svojej zbierke mám, no pri všetkých tých svetlých a žiarivých odtieňoch som rada, pretože vnesie do môjho života aspoň trocha zmeny. Má tekutú formulu, ktorá zasychá do matného finišu a to ja pri výrazných farbách rada :P S výdržou je to o niečo horšie. Ak by ste nejdeli a nepili, vydrží celkom pekne, no v opačnom prípade sa pripravte na menší masaker :D


Pamätám sa akoby to bolo včera, keď došiel veľký ošiaľ v podobe Revlon Lip Butters. Chcela som ich všetky, no po vyskúšaní dvoch odtieňov som si už taká istá nebola. Momentálne ich však dostať už aj v parfumériach Fann. kde som si zakúpila aj túto červenú krásku, ktorá síce nie je ničím výnimočná, no jednu skvelú vlastnosť má. Rada ju používam v prípade že mám na sebe matný červený rúž a potrebujem pery trochu hydratovať, inak mám pocit, že mi asi prasknú.


Na záver tu mám ešte dve moje veľmi obľúbené (áno viem, zatiaľ to hovorím asi o všetkých, ale čo narobím, keď ich mám tak rada :D) matné tekuté rúžiky od Sephory - Cream Lipstains, ktoré síce zoženiete najbližšie asi v Čechách, no stoja fakt za to. Za cenu okolo 10 éčiek dostanete naozaj veľmi kvalitný produkt, ktorý nie len že má neskutočnú pigmentáciu, ale môže sa pýšiť aj vcelku dlhou výdržou a tá je pre mňa osobne veľmi dôležitá.




Ktorý rúžik zaujal najviac vás?
Ako ste na tom s červenými rúžmi?
Používate?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára