pondelok 4. januára 2016

|Pupa I´m Matt Lip Fluid|

Hellooo zlatíčka,
dúfam, že ste mali fantastické sviatky. Ja som sa síce dostávala z chrípky alebo bohvie čo to bolo, no vcelku som si ich aj užila. A teraz nám už neostáva nič iné, len sa vrhnúť do pracovných povinností a čakať až do leta. Neznášam, ako rýchlo to celé letí. Niekedy by som brala, ak by mal deň 48 hodín, pretože mám pocit, že nič nestíham :D
Dnešná recenzia sa bude týkať produktu od značky Pupa, ktorý som nedávno objavila čírou náhodou. Pupa je u nás v KE dostupná už zopár rôčkov a hoci som vyskúšala pár produktov, väčšinou ju prehliadam a ani neviem prečo. Niežeby mi nebola sympatická, to nie, lebo kvalitou je naozaj super. Pár mesiacov dozadu som bola posadnutá myšlienkou tmavého, matného rúžu, no v drogériách nebolo nič k dispozícii a v parfumériách boli buď len lesklé verzie alebo matné svetlé odtiene.
Sklamaná som sa prechádzala Auparkom, keď ma vo výklade upútali tekuté, matné rúže Pupa. Boli v akcii a tak som si povedala, prečo nie?!


Rúžik má veľmi príjemnú konzistenciu, ktorá je tekutá, lesklá, no zasychá do matného finišu. Ak máte na perách balzam, môže sa stať, že sa vám bude trochu počas dňa hýbať hore dole, no bez pomády drží vcelku pekne. Horšie je to s jedlom alebo pitím. Vytráca sa nie len z vnútra pier, ale pri pití robí aj fúziky, čo vyzerá fakt smiešne. Preto sa musím často kontrolovať v zrkadle. Ak však nepijem, či nejem, drží veľmi slušne.


Má naozaj sýtu farbu, takže ho stačí naniesť v jednej vrstve, no pokojne ho môžete aj vrstviť. Na sucho je problém ho dať dole úplne, pretože po ňom ostáva menšie zafarbenie, no odličovačom schádza dolu pekne. Vôňu nemá žiadnu, možno mi trochu pripomína lepidlo alebo niečo podobné, ale po nanesení to už necítim.


Odtieň, ktorý ma zaujal a ktorý som si nakoniec teda vybrala je 053. Je to veľmi krásna, vínová farbička, ktorú je v matnej formule len tak bežne naozaj ťažké zohnať. Takže ak zháňate niečo podobné, niečo tmavé a výrazné, zájdite určite do Pupy. Výber je široký - a nie len z tmavých farieb - a dokonca som videla aj nejaké vianočné limitky v zlatom balení, ktoré tiež stoja za omrknutie.


V konečnom dôsledku ma produkt veľmi milo a pozitívne prekvapil. Nečakala som to za tú cenu a som veľmi spokojná, i keď má svoje nedostatky. Kupovala som ho v akcii keď bol za nejakých 7 eur, momentálne stojí okolo 9€.

Čo poviete na túto jesenno-zimnú farbičku vy?
Páči sa? Nepáči?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára