pondelok 11. januára 2016

|Ziaja Manuka Tree|

Zdravím vás,
dúfam, že ste mali fantastický víkend a že ste si dostatočne oddýchli a nabrali sily do nového týždňa. Ja sa na tento týždeň neskutočne teším, dôvodov by bolo viacero, no ten najhlavnejší je, že budem čochvíľa oslavovať narodky, na ktoré plánujem veľký babinec s mojimi kráskami. Nie je nič lepšie, ako keď to môžete osláviť s ľuďmi, ktorých máte nadovšetko radi. Ale nie o tom som dnes chcela. Pripravila som si pre vás menšiu recenziu, ktorá bude venovaná dvom produktom od Ziaje z Manuka Tree rady, ktoré som ešte nemala možnosť vyskúšať a ku ktorým som sa konečne dostala. Ide o veľmi zaujímavé pleťové produkty, ktoré rozhodne stoja za spomenutie, tak sa poďme na ne pozrieť.


Ako už iste viete z mojej predošlej recenzie, ktorú som robila zhruba pred rokom o takomto čase, rada Manuka Tree je určená prioritne na mastnejšiu pleť. Sama osobne mám tento typ pleti a preto často vyhľadávam výrobky, ktoré su pre ňu vhodnejšie. Manuka je v tomto naozaj skvelá a neviem si ju vynachváliť. 
Ďalším z testovaných produktov z tejto rady, ktorý bol pre mňa novinkou, bol denný pleťový krém s normalizujúcim účinkom kyseliny oleanolovej. Vďaka antibakteriálnym účinkom listov Manuka by mal pôsobiť proti vzniku vyrážok a čiernych bodiek. Okrem toho má aj skvelé hydratačné vlastnosti a to vďaka obsahu hnedej riasy Laminarie ochroleuci a biologickej soli kyseliny hyaulurónovej.


Krémik je naozaj skvelý. Oproti nočnému krému, ktorý som už testovala je o niečo hutnejšej, belavej konzistencie, avšak vstrebáva sa naozaj pekne a rýchlo. Na pleti nezanecháva mastný film a vonia po čajovníku, čiže veľmi príjemne a osviežujúco. Pleť je krásne vyživená, hydratovaná, vypnutá a nezaťažuje ju k zbytočnému premasťovaniu sa. Okrem toho veľmi pekne sedí pod makeup-om, keďže ho používam stále ráno pred nalíčením.


Ak ste si mysleli, že tento drobec je očný krém, tak ste boli na omyle. Je to totižto reduktor aknóznych zmien. Možno by ste si povedali, že ide o totálnu zbytočnosť, ale verte mi, že nejde. Je to v skutočnosti fakt skvelý pomocník, ktorý vaše vyrážky okamžite výrazne zmenší a vysuší. Stačí ho naniesť na boľavý pupák a ten je do jedného až dvoch dní omnoho menší a menej boľavý.


Otestovala som ho už naozaj niekoľko krát a fakt mi výrazne pomohol. Keď som mala najekú väčšiu začervenalú vyrážku, ktorá nechcela ísť von, s tou sa pasoval aj 2-3 dni, no s vyrážkami, ktoré šli pekne von sa dokázal popasovať v priebehu noci a okamžite zredukoval ich veľkosť. Ak teda trpíte aknóznymi stavmi, určite sa po ňom poobzerajte, pretože ide o šikovného pomocníka.


Oba produkty musím veľmi pochváliť, pretože mi sadli skvelo. Z reduktora som nadšená o čosi viac, pretože mi podobná vecička vo výbave chýbala a nikdy neviem, kedy sa mi na čele alebo nebodaj nose vyrojí nejaký nepriateľ, s ktorým si však hravo poradí.

Poznáte niektorý z týchto produktov?
Aký máte názor na radu Manuka Tree?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára