streda 6. januára 2016

|New In #24|

Dobré ránko želám,
mrazy nám teda začínajú dávať poriadne zabrať. Stále po Vianociach vravím, že by už mohlo byť pokojne 25 stupňov. Vôbec by som sa nepohnevala :D Keďže tu máme opäť nový mesiac, istotne viete, čo nás čaká. Ukážeme si novinky, ktoré mi v kozmetickom šuflíčku pribudli tentoraz. Je toho pomerne dosť, tak pôjdeme na to, čo poviete?


O mojej spolupráci so stránkou happyhairshop už istotne viete. Avizovala som aj jeden svoj blog, ktorý som pre nich písala a keďže budem prispievať každý mesiac, bolo načase vybrať si produkty na testovanie. Už veľmi dlho ma lákala značka Bath&Body Works, ktorá je u nás pomerne neznáma, ale tí, čo niekedy boli v USA od nich určite niečo vyskúšali a vedia, že je skvelá. Rozhodla som sa otestovať sprcháč a telové mliečko z rady Amber Blush, ktoré voňajú naozaj božsky a už čoskoro si o nich budete môcť prečítať.


Ešte koncom novembra som v dmku objavila krásny lak na nechty od Sally Hansen. Niežeby som potrebovala ďalší, no ale veď to všetky dobre poznáme. Či nie? No tak nie, to som iba ja :D Každopádne, odtieň sa volá Plum´s The Word a je to naozaj prekrásna slivkovo, neutrálna farbička, ktorá vyzerá na nechtoch veľmi sofistikovane a vždy mi hrozne zdvihne náladu. A takú farbu jednoducho vo svojom živote potrebujete ;)


Pred Vianocami mali v Ziaji akciu, kedy ste pri nákupe niekoľkých produktov získali naozaj krásnu darčekovú taštičku a sprchový gél s vôňou čokolády a pomaranča. Voňal naozaj skvelo, no keďže mám ešte zásobu ďalších sprcháčov, ktoré musím spotrebovať, rozhodla som sa ho dať ho mamke pod stromček, ktorá sa mu veľmi potešila.


Od značky Dr.Belter mi tento raz došli na testovanie úplne fantastické produkty. Nočný krém s Aha kyselinami a nejaké vzorečky, ktoré prišli zabalené v rozkošnom vianočnom vrecúšku. No povedzte, kto by sa nepotešil, že? Vedia ako potešiť moju dušičku :D


Pár mesiacov dozadu bol v blogosfére veľký boom okolo deodorantov Balea. Všetky blogerky ho chválili, no mňa na prvý pohľad nezaujal a myslela som si, že je okolo neho len veľký humbuk. Až raz neskôr sme boli na káve s Mimkou z Beauty Diaries a poznáte to, keď sa stretnú dve kozmetické maniačky, rozoberali sme snáď všetko a ona mi nakoniec povedala, že je tento produkt naozaj fantastický a to ma presvedčilo o jeho kúpe. A som naozaj rada, že som tak urobila. Recenzia bude určite čoskoro ;)


Cestou do kina na Star Wars som si neodpustila browsovanie v dmku. Reku, pozriem sa, či niečo nové nevyšlo, či nie sú nejaké mega akcie a podobne. A veru, že veľa toho nebolo :D Rozhodla som sa kúpiť si korektor Catrice, ktorý teraz každý ospevuje a keďže mám túto značku celkom rada, jeden som si vzala. Cestou k pokladni na mňa doslova vyskočili krémy EOS, ktoré ma lákali na nete už dlho a tu boli. Reálne, hmatateľné, v celej svojej kráse. Problém bol, už len vybrať vôňu. Nakoniec do košíčka poputoval ten s vôňou Fresh Flowers. Chcela som pôvodne ružový, no povedala som si, že ružovej mám v živote dosť a chce to zmenu :D


Ako ste už mohli na instagrame vidieť, konečne mám nové vlásky. Teda nie nové, oni sú stále tie isté, len vylepšené :D Dala som sa ostrihať. Chcela som LOB, ktorý momentálne dosť letí a tak som to riskla. A aby som ich mala vždy krásne a zdravé, kúpila som si aj nektárovú kúru Kérastase, ktorá vonia tak mňamózne, že až.


Na testovanie som dostala aj ďalší produkt, ktorým je Karin Herzog krém s AHA kyselinami. Hh, fakt neviem, čo s tým majú teraz všetky značky. Mala som pocit, že celé to haló okolo AHA kyselín už pominulo, no asi som sa mýlila.


No a nakoniec ešte tri nekozmetické novinky, ktoré som vám musela ukázať a ktoré mám z výpredaja z H&M. Na eshope som urobila svoju druhú objednávku a musím povedať, že to bolo opäť super jednoduché a rýchle. Asi takto budem nakupovať častejšie. Hlavne veci z Home sekcie, ktoré u nás bežne nedostať. A práve z tejto sekcie som si objednala medený svietnik a tácku, ktoré využijem ako vždy pri fotení, takže opäť sa môžete tešiť na kopec nových stylingov.
A aby to neostalo len pri dekore, objednala som si aj šál, ktorému som neodolala, pretože som podobný hľadala už dlho. Je obrovský, vlnený a teplučký, takže ako stvorený na tieto chladné dni.


Tak čo poviete na moje najnovšie prírastky?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára