piatok 15. januára 2016

|Photo Random|

Krásny piatočééééék,
tak na dnešok sa teším, ale fakt neskutočne. Jednak preto, že po tomto týždni sa už nenormálne teším na víkend a oddych, no taktiež na to, že zajtra mám narodky a to znamená jediné. Pááárty!!! A ako spieva Fergie "Little party never killed nobody" a to je motto dnešného dňa :D
Preto dnes ostaneme v takom tom oddychovejšom duchu a ukážeme si menší random všeličoho, čo vy na to?


Perníčky u nás na Vianoce nesmú nikdy chýbať. Kedysi som ich zvykla robievať spolu s maminou, no posledné 2-3 roky som na to nemala nikdy čas. No vždy obdivujem, ako krásne sa jej vydaria. Boli nie len krásne, ale aj veľmi chutné.


Silvestrovský večer sa niesol v menej oslavnom duchu, pretože ma prepadol nejaký bacil a tak som sa väčšinu dňa liečila. K tomu mi padlo dobre vínko a chutné pizzové koláčiky.


Najskôr som si myslela, že sa choroby v pohode zbavím paralenom a sprejom do nosa, no opak bol pravdou a po pár dňoch som musela nasadiť antibiotiká. Našťastie zabrali naozaj rýchlo a konečne som fit a plná síl do nového cvičenia. Neuveriteľné, ako za dva týždne bez posilovania telo stratí formu. Avšak stačil týždeň a hneď je všetko v normále.


Ako sa to vraví? V jednoduchosti je krása? No čím som staršia, začínam tomu viac a viac rozumieť. Mojimi najnovšími prírastkami sú DW hodinky a mramorové puzdierko na phone. Obe mám z Aliexpresu a oba vyzerajú prekvapivo dobre nato, že sú z Číny :D Niekedy sa neoplatí investovať veľa do niečoho, čo je len akýmsi módnym výstrelkom doby. 


Niekoľko  mojich momentálne obľúbených produktov. Dr. Hauschka pleťový toner používam občas, keď cítim, že je moja pleť trochu mdlá alebo si chcem vo svojej rutine dopriať niečo navyše. Po čase som sa znovu vrátila ku pleťovému gélu Dr. Belter, ktorý perfektne sadne pod makeup a dodá pleti okamžitú dávku hydratácie. A na vlasy som si zas zamilovala Nuxe multifunkčný olej, ktorý končeky krásne uhladí a vlasy sa po ňom nádherne lesknú.


A nakoniec ešte jedna foto produktov z dekoratívky, bez ktorých sa v poslednej dobe nezaobídem.

Želám vám krásny víkend!


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára